Troy:

It’s hard to believe
難以置信

That I couldn’t see
我竟然沒發現

You were always there beside me
你一直在我身旁


Gabriella:

Thought I was alone
我以為自己孤單寂寞

With no one to hold
沒有人可以擁抱


Both:

But you were always there beside me
但你一直在我身旁


This feeling’s like no other
這感受前所未有

I want you to know
我要你知道


Chorus
Both:

I’ve never had someone
我曾沒遇過

That knows me like you do
像你如此了解我的人

The way you do
你是如此了解我


I’ve never had someone
我曾沒遇過

As good for me as you
像你這麼好的人

No one like you
沒有人比得上你


So lonely before I finally found
找到夢中人之前

What I’ve been looking for
我有多麼寂寞

arrow
arrow
    全站熱搜

    墨染櫻飛 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()